Aktuelt

I sommerferien vil lægehuset i højere grad køre med et akutprogram for at sikre, at patienter med hastende behov kan blive tilset trods den nedsatte sommerferiebemanding

Det betyder, at det i denne periode ikke vil være muligt at bestille tider digitalt. Al tidsbestilling skal i denne periode ske via visitation gennem vores sekretariat, som vurderer behovet i samråd med lægerne og hjælper med at finde en passende tid i eller efter sommerferien. 

Vi opfordrer derfor til, at man kontakter sekretariatet telefonisk ved behov for konsultation i sommerferieperioden.